Lidl webáruház
Hozzánk is hamarosan meg fog érkezni a Lidl webáruház. Megnéztük a német változat alapján, mi várható.
670 millió euró bevételt ért el Németországban tavaly a Lidl webshop.
Előző évben még sehol nem volt, most viszont már a top10 webáruház közé került a hazájában.
Az ok: jelentősen növelte a termékskáláját online (több, mint 30 000 termék!), és sokat fektetett a webshop fejlesztésébe. Lássuk, milyen lesz, hogy ha Magyarországra is ideér ez a fejlesztés.
Heidi Klum, az egykori német szupermodell a Lidl OnlineShop egyik arca. Ma is jó formában van, már egy ideje nem hajlakkot és parfümöt reklámoz, hanem a Lidl áruház termékeit. A Lidl igen erős online téren is, egyelőre csak hazai pályán.
Elnézve a német áruházlánc kinti webáruházát, ha ezt felénk is megcsinálják, akkor elég sok hazai online boltnak fognak gondot okozni. Ugyanis a német online üzletük eléggé jó.
Sokat elmond róla, hogy:
A később felsorolt menüpontokon túl, található pár terület, amely vonzza a klikkelést. Az egyik ilyen a divathét név alatt fut, ahol számos divattal, öltözködéssel kapcsolatos dolog található. Itt "éli ki magát" igazán Heidi Klum, mert a videókkal, közösségi médiával alaposan megtámogatták a neve alatt futó termékeket.
Van még Lidl utazási iroda is, amely sok lehetőséget kínál az utazni vágyóknak.
Fotó szolgáltatásuk is létezik, ahol nem csak a mobilos képeket lehet előhívatni, hanem naptáron, esküvői albumban, mobiltokon, fotókönyvben és számtalan helyen megjeleníthetők a képek.
Az itthon is kezd ismertté válni az a szolgáltatás, hogy bele teszik az elkészítendő étel összes alapanyagát és fűszereit egy dobozba. A kiszállítást követően a háziasszonynak már csak az dolga, hogy megfőzze az összetevőket. Ez a kényelmes főzést segítő szolgáltatás a Küchenbox pontban található, természetesen külön recept ötletek is elérhetők.
Mit, hol találni?
A kerékpár menü mutatja a németországi kerékpáros kultúra színvonalát: több tucat kerékpárt kínál a Lidl, természetesen bekategorizálva, fajtánként, és persze női, férfi és gyerek besorolással. A ruházati holmik kínálatáról lehet valamekkora fogalmunk a hazai üzletekben látottakról, de ezt természetesen könnyen túlszárnyalja a webáruház kínálata. Itt nézhetők meg a Heidi Klum nevével jelzett darabok.
Az egyik legnépszerűbb a menüpontok elején lévő SuperSale, ahol a legjobb árakat találni. Nagy valószínűséggel erre kattintanak a legtöbbet a német látogatók.
A nyári szezon elmúlása lassan kikoptatja a medencéket és a kültéri bútorokat, helyükre érkeznek a téli sport felszerelések. A beltéri bútor menüpont is erős, hozzá téve az ágyakat és a matracokat. A baba termékkel foglalkozó részleg, hasonló nagyságrendet mutat a sporttal, háztartási termékekkel, a hűtőgépek keresletének lehet mutatója, hogy külön menüpontot kaptak.
A gyerek részleg két fő részre tagozódik, a választéka szerteágazó és óriási.
Előző évben még sehol nem volt, most viszont már a top10 webáruház közé került a hazájában.
Az ok: jelentősen növelte a termékskáláját online (több, mint 30 000 termék!), és sokat fektetett a webshop fejlesztésébe. Lássuk, milyen lesz, hogy ha Magyarországra is ideér ez a fejlesztés.
Heidi Klum, az egykori német szupermodell a Lidl OnlineShop egyik arca. Ma is jó formában van, már egy ideje nem hajlakkot és parfümöt reklámoz, hanem a Lidl áruház termékeit. A Lidl igen erős online téren is, egyelőre csak hazai pályán.
Elnézve a német áruházlánc kinti webáruházát, ha ezt felénk is megcsinálják, akkor elég sok hazai online boltnak fognak gondot okozni. Ugyanis a német online üzletük eléggé jó.
Sokat elmond róla, hogy:
Több mint 30 000 terméket kínálnak.
A később felsorolt menüpontokon túl, található pár terület, amely vonzza a klikkelést. Az egyik ilyen a divathét név alatt fut, ahol számos divattal, öltözködéssel kapcsolatos dolog található. Itt "éli ki magát" igazán Heidi Klum, mert a videókkal, közösségi médiával alaposan megtámogatták a neve alatt futó termékeket.
Van még Lidl utazási iroda is, amely sok lehetőséget kínál az utazni vágyóknak.
Fotó szolgáltatásuk is létezik, ahol nem csak a mobilos képeket lehet előhívatni, hanem naptáron, esküvői albumban, mobiltokon, fotókönyvben és számtalan helyen megjeleníthetők a képek.
Konyhai box, benne összegyűjtve az alapanyagok
Az itthon is kezd ismertté válni az a szolgáltatás, hogy bele teszik az elkészítendő étel összes alapanyagát és fűszereit egy dobozba. A kiszállítást követően a háziasszonynak már csak az dolga, hogy megfőzze az összetevőket. Ez a kényelmes főzést segítő szolgáltatás a Küchenbox pontban található, természetesen külön recept ötletek is elérhetők.
Mit, hol találni?
A kerékpár menü mutatja a németországi kerékpáros kultúra színvonalát: több tucat kerékpárt kínál a Lidl, természetesen bekategorizálva, fajtánként, és persze női, férfi és gyerek besorolással. A ruházati holmik kínálatáról lehet valamekkora fogalmunk a hazai üzletekben látottakról, de ezt természetesen könnyen túlszárnyalja a webáruház kínálata. Itt nézhetők meg a Heidi Klum nevével jelzett darabok.
Az egyik legnépszerűbb a menüpontok elején lévő SuperSale, ahol a legjobb árakat találni. Nagy valószínűséggel erre kattintanak a legtöbbet a német látogatók.
A nyári szezon elmúlása lassan kikoptatja a medencéket és a kültéri bútorokat, helyükre érkeznek a téli sport felszerelések. A beltéri bútor menüpont is erős, hozzá téve az ágyakat és a matracokat. A baba termékkel foglalkozó részleg, hasonló nagyságrendet mutat a sporttal, háztartási termékekkel, a hűtőgépek keresletének lehet mutatója, hogy külön menüpontot kaptak.
A gyerek részleg két fő részre tagozódik, a választéka szerteágazó és óriási.